Thursday, September 25, 2008

原来我的部落格不止一个。。。
突然忘了密码,随手输入后发现了不一样的另一个部落格。。。真得很不一样,是英文的。。。很特别的感觉。。。可能真的有人对我感兴趣,可是我不小心改了密码,不好意思了,我的部落格就由我自己打理就好了,谢谢你的关心。。。thanks for your care and help for taking care of my blog...although there are some messages in the blog but because i do not like the title, i have deleted it.
Anyway please do not do that kind of thing anymore, it is privacy....thanks for your comment, i know who am i, no need your help to identify myself....

No comments: